2015-04-01

Altzoango Tailerra



Gure saioetan, materialak aurkezten ditugunean, estetikoki erakargarri izan daitezen saiatzen gera.
Nahiz ohiko material bat izan, edo tailerreko haurrentzat berria izan, 
modu ezberdin batean aurkezteak, jolas aukera gehiago eskeintzen ditu.
Behin lehen momentuko magia estetiko hori galdu duenean 
eta material beraren esplorazioak protagonismoa hartzen duenean, 
 guk (kasu honetan, begira gaudenek) jarri behar ditugu , edo ez, mugak.
Begira gaudenek sensazio ezberdin asko bizitzen ditugu saio guztiaren zehar:
 kuriositatea, ilusioa, grina . . .
eta batzutan, mugara gerturatzean, ezinegon bat sortzen zaigu barruan, barru barruan. 
Ezinegona, zalantzak, kezkak: non dago muga? zergatik?. . .
aldi berean, jolasten ari denarentzat momentu hori da gozagarriena.



A la hora de presentar un material en nuestras sesiones, 
procuramos que sea de una forma atractiva y esteticamente cuidada.
Sea un material habitual o uno nuevo para l@s niñ@s,
 el presentarlo de una forma diferente ofrece más posibilidades de juego.
Una vez pasado ese primer momento de magia estética 
y cuando el interés se centra en el propio material y en sus posibilidades de juego,
 los límites los tenemos que marcar, o no, nosotr@s (en este caso, l@s que observamos).
Nosotr@s, que observamos, 
pasamos por diferentes momentos y vivimos sensaciones diferentes a lo largo de la sesión: curiosidad, ilusión, ansia . . . pero algunas veces, cuando se acerca el momento de poner algún límite nos puede surgir cierta inquietud, duda, preocupación: ¿dónde está el límite? ¿por qué? . . .
 al mismo tiempo, ese mismo momento precisamente es el más placentero para el que juega.


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